my calendar

tentang owner..

My photo
Assalamualaikum.... Nama saya AZLAN BIN OTHMAN. InsyaAllah,dengan terbinanyer blog ini saya harap sedikit sebanyak boleh 'release' me and yours.

Monday, July 4, 2011

BuaAwakYangSayaSayang


buat awak yang saya sayang... 

terima kasih atas semuanya... 
memberi peluang saya menjadi insan teristimewa 
dalam hidup awak... 

buat awak yg saya sayang 

walaupun saya tiada disisi awak 
saya tetap menyayangi awak 
saya tetap ingat kat awak... 

buat awak yang saya sayang.. 
saya sayang awak, 
 
buat awak yang saya sayang... 
walaupun awak bukan yang pertama 
tapi bagi saya awak tetap yang pertama 

buat awak yang paling saya sayang... 
terima kasih kerana sentiasa sabar ngan sikap saya

No comments:

Post a Comment

conan EOS 600D

EOS cameras EOS 600D - Canon Malaysia - Personal
Azlanothman Slideshow: Geun’s trip from Johor Bahru, Johor, Malaysia to Muar was created by TripAdvisor. See another Muar slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.