my calendar

tentang owner..

My photo
Assalamualaikum.... Nama saya AZLAN BIN OTHMAN. InsyaAllah,dengan terbinanyer blog ini saya harap sedikit sebanyak boleh 'release' me and yours.

Friday, July 1, 2011

:)

2009:masa tu aku baru jer hampir melangkah ke alam remaja,orang kata ape??spender un mak yg belikan....ish3,zalim nyer org 2...tahun 2009 ialah tahun yang amat perih untuk aku lalui. Ader mamat sorang ni,aper yg dia xpuas aty ngan aku un tak tau la...haish!!rase nak BAKOR JER ORANG TUH!!

2010:ha!!masa ni aku berumur 16 taon.aku dah mula belajar untuk jadi seorang remaja yang tak menyusahkan orang laen.yelah,kan~SEBAIK-BAIK MANUSIA IALAH MANUSIA YG TIDAK MENYUSAHKAN ORANG LAEN...(tapi kalo skali skala tu boley la kan??)haha...

2011:apakah yg dilakukan oleh aku pada taon ini...Taon ni merupakan taon yang paling penting dalam idup aku, aku akan menjalani peperiksaan sijil pelajaran malaysia(spm). 02/2011 aku ader bekenan kat satu member aku ni. nk tau name nyer??erm...tak payah la kot. mase tu mungkin aku manusia yang paling bahagia kot...aku appy ssangt. Dan pada petang yang dingen,tenang,damai, dengan tidak sengaja aku terluahkannyer...Dia nyahkannyer,mase tu aku kecewa sangat.rase cam nk pitam pun ader,tak tentu arah gitu... Namun,dia paksa kan jua dirinya untuk bersama...Huh!!!aku rase cam nak jerit jer,jeritan kebahagiaan....
tapi sayang,dia pegi tingglkan aku..perih sangat rasenyer...pelajaran aku pun makin merosot.
Kini aku dapat tau yg dia ader org len yg sayang...jadi,aku xbley lah lg kenangkan kenagan itu...
Hari ini aku akan belajar untuk lupakannyer....ye!!!aku kene lupekannyer....
Dan, aku harap result spm aku kredit. Aku pun harap resultnyer baik.
AKU MNTAK MAAF KAT KO SEBAB AKU SUKE KAT KO....
maafkan aku..bye...aku doakan kau bahagie.....
oh ye...kat sebla ni binatang peliharaan aku...si ikan.tolong tngk2 kan yer~kalau die lapar bagiler die makan~haa...

No comments:

Post a Comment

conan EOS 600D

EOS cameras EOS 600D - Canon Malaysia - Personal
Azlanothman Slideshow: Geun’s trip from Johor Bahru, Johor, Malaysia to Muar was created by TripAdvisor. See another Muar slideshow. Create your own stunning slideshow with our free photo slideshow maker.